Oj vad dålig jag är på detta, men är aldrig inne på en dator, bara på min telefon och man kan inte blogga från den…..

Oj vad dålig jag är på detta, men är aldrig inne på en dator, bara på min telefon och man kan inte blogga från den…..

Men nu ska jag askriva lite om hur allt är å hur allt känns.

 

Jag är nu gravid i vecka 39+4, vilket är helt galet, jag kan bli mamma när som, nu, i morgon om en vecka, och det känns overkligt, och underbart, jag är alltså garanterat mamma om en månad =), då sitter jag här hemma med en liten fin bebis som är åran, som är min och min fina sambos….

 

Jag har inte jobbat på en månad nu, vilket har varit skönt, tråkigt, ensamt, segt, jätte skönt =)jag har fått lite högt blod tryck så jag är väldigt ofta hos mvc, men allt ser ok ut, det är inget som är farligt för mig eller bebis <3….
igår gjorde vi en gips avbildning av min stora fina mage, den blev väldigt fin =), ska upp på väggen när den har torkat.

 

Dessa veckor som har varit har jag varit jätte  mycket med min fina lilla Adrian, moster finaste ägodel, vi har myst, lekt, varit på museum och i badhus. Jag tänker att man får passa på att vara med honom själv nu innan min bebis kommer, å han ska ju även bli storebror om en månad, så egen tid med Adrian är viktig för mig just nu, älskar att vara med honom. men självklart skall han inte komma i andrahand när jag blir mamma, jag ska inte få honom att känna sig bort glömd, han e ju alltid mosters lilla kille.

 

Vår lilla bebis hörna i vårat sovrum är nu klar, det blev super bra, och vi har ven köpt allt till den lilla, så nu är vi klara, nu väntar vi bara på den finaste av dom alla. <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Millan

Du kan vist blogga från mobilen ;-)

Bara att koppla ihop dom, sen behöver du bara skicka ett sms eller ett mms till bloggen så kommer det upp som ett inlägg, med eller utan bild =)

2011-10-05 @ 22:17:14
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Millan

Du kan vist blogga från mobilen ;-)

Bara att koppla ihop dom, sen behöver du bara skicka ett sms eller ett mms till bloggen så kommer det upp som ett inlägg, med eller utan bild =)

2011-10-05 @ 22:17:22
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0