Det känns som spikar, spikar som hugger i mig.

Det känns som spikar, spikar som hugger i mig.



3 veckor sedan tänkt jag en tanke, en tanke som jag ångrar idag, jag tänkte att GUD vad det är kul å skönt att vara gravid, illamåendet hade försvunnit, jag trivdes med min tjocka mage occh jag tänkte att jag kan jobba till september utan PROBLEM, tyckte att folk som fråga om jag ska jobba hela sommaren var lite konstiga, förstod inte varför jag inte skulle göra det……..

Men så kom spikarna i min höft, eller det rätta namnet är tydligen FOGLOSSNING, det känns som 10000 spikar som hugger till i min höft, som ligger där å lurar, som i ena sekunden får en att tro att nu är allt bra, till i nästa sekund hugga till och få hela mitt inre att vrida sig några varav, vrida sig av smärta, det är inte det kommer tårar smärta utan detta är bara smärta det gör nästan för ont för tårar. Dessa spikar ser till att jag inte kan göra som jag själv vill, jag har minst ont när jag cyklar, men då inte i uppförbacke, då man måste ta i, då känner jag spikarna, när jag ligger ner känns dom som ett stort, stort blåmärke som man inte vill komma åt, men jag måste ju ligga ner på rygg när jag sover, när jag sitterkänns det helt okey, ända tills jag ska ställa mig upp, då hugger det till och allt låser sig, spikarna vrider sig å mitt inre åt andra hållet, jag kan inte gå, jag kan inte tänka, det ända som finns är hur FAN skall jag göra nu……..

Då var min tanke varför inte jobba augusti ut, nu är min tanke hur fan ska jag klara av 2 timmar till……



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0