kläder jag vill ha =)

Sommar snart å då vill man ju ha fina klänningar som magen ska få plats i. Å dessa vill jag. =)



långklänning, jag kanske är för kort, men å så fin


Är jätte fin på, ser inte så fin ut så här


ett måste =)


tror att denna kan var fin på, men man kanske ser ut som en korv i denna


favoriten, vill ha

vill ha att jobba i

å alla dessa kläder har jag hittat på www,bonpix.se så nu vet du det älskling, ifall du vill handla något åt mig =)

 

det finns ju små gravid smycken, det är en kula med en liten kula i, så det plingar om den när man rör vid den, å eftersom det är långt halsband ner till magen så bebisen hör det =) pling, pling


nu är jag ledig i 7 dagar det vill säga 168 timmar =), jag ska vara ute i stugan å ha det bra. på onsdag är det dags för ultraljud nr 2 =), oj vad jag har längtat, ska bli så kul att se våran lilla bebis igen, å vi får hoppas att den är stor nog nu för att vara i vecka 18+6 <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0