ooo åå öööö

OOO, Vad jag vill komma igång med träningen så jag blir lika grym som innan jul å nyår å födelsedag. Men det känns som jag är lite seg i hela kroppen, men idag lyckades jag med att ta mig till gymet för at träna lite. Det kändes bra och jag hoppas att jag tarmig ditt imorgon me =).

 

Denna jävla januari månad å slutet av december är ju som en lång äta sig tjock månad, först är det jul, ja då äter man jul mat. Sen är det nyårsafton, då blir det fest mat å alkohol. Sedan fyller jag år i början av januari. sen fyller K´s kusin år å sedan hans bror. Å nu ska även svärmor ha julgrans plundring. ÖÖÖÖ hur fan ska man kunna var duktig när det mycket som händer. Jag äter inte mycket onyttigt under jul, å så men det blir mer mat än träning om jag säger så. Och det är det som förstör. Det är det som är ÖÖÖ…

Men nu hr jag suttit och gjort ett litet tränings schema och jag hoppas att jag kommer att följa det.

Det kommer att bli så här





Dag 1.
Styrketräning. Rygg & Axelpass +60-90min promenad

Rygg

Lats breda 4 x 8-10

Lats smala 4 x 8-10

Axlar

Hantelpress lateral raises 4 x 8-10

(antingen sittande eller stående, jag brukar stå)

Arnold Press 4 x 8-10

Korsrygg 4 x 8-10 (med 5kg vikt)

Mage 4×8 (tungt)

 

Dag 2. Kondition 50-60min av valfri sort

Dag 3. Styrketräning Benpass +motion minst 30min

Benspark

Benpress 4 x 8-10

Utfall 4 x 8-10

Liggande Bencurl 4 x 8-10

Vadpress 4 x -8-10

+mage

Dag 4. Kondition 50-60min av valfri sort

 

Dag 5. Bröst & Arm pass +minst 30 min motion

Liggande hantelpress 4 x 8-10


Bröst hantelflyes 4 x 8-10

 

Biceps

Hammer curls 4 x 8-10

Med stång 4 x 8-10

Triceps 3 x 8-10

French Press 4 x 8-10

 

Tricep pushdown 4×8-10

+ mage

Dag 6

Motion minst 50-60 av valfri sort


 

Dag 7 VILA



Jag har kopierat detta från en annan blogg som handlar om en tjej om kämpar med att gå ner i vikt, en jätte bra blogg . Läs gärna den fetmatillfitness.wordpress.com. den är jätte bra, jag kommer dock att göra andra övningar.

=)

Idag har jag satt ett snöre runt midjan som jag ska ha till det ramlar av, jag hoppa att det blir inom tre veckor, =) den som lever får se =)

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0