myss daga med adrian å mamma

har jag tränat något ?? nej det har jag inte, å jag skyller på tiden =), jag hinner inte, men i kväll ska jag tränna =) då ska jag gå ner till sats för att köra 2 timmars gym träning, armar och ben ska jag satsa på =),                                

igår hade jag en mamma å adrian dag, vi brukar ha det varnnan tisdag, vi hhittar på olika grejer, förra tisdagen så var vi på spårvagnsmusset och det tyckte adrian var toppen =), å igår var vi och badade i badhuset här i haninge, adrian älskar att bada, och gör det mer än gärna, han e helt vild, slänger sig i vattnet upp igen å ner igen =) det tar aldrig slut =), men när vi skulle hem så somnade han på en gång, det tar på hans små krafter att bada =), sen så åt vi middag här hemma, vi åt köttfärs i pitabröd och det var så himla mumsigt =). moster älskar dig adrian <3

skatten, den underbara skatten blev det i år, förraåret var det den där jävla skatten =/, men i år så heter den underbara skatten, jag får tillbaka massa pengar öven 15000kr =) å gissa var dom pengarna ska läggas. jo på våran lilla bebis, det vill säga vagn, bilbarnstol, säng, skötbord, ja allt =), det mesta ska vi köpa på blocket, där finns det en massa fiba saker =)
sen så ska jag även lägga pengar på mitt körkort, jag ska ha det innan bebisen kommer, så det blöir att rå plugga varje natt på jobbet, eller i allafall tre nätter i veckan =).

så just nu svävar jag på moln, det känns som att vi äntligen är på rätt väg när det gäller pengar, det var ju väldigt körigt dom förta två åren då jag inte hade heltids jobb, utan fick ut ungefär 5000-7000 kr i månaden, å det räker inte längt, det är för lite så sen då när johnny blev sjukskriven så gick det ju åt skogen, men nu så har vi äntligen kommit i kapp, har betelat så jädrans många räkningar varje månad =)  för flera flera tusen kronor . men som sagt nu känns allt bra =)

jag vill börjar känna min bebis i magen snart eller nu, vill känna spakrar , men det kommer. längtar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0