Sovit på jobbet å varit med mitt hjärta.

Jag har börjat jobba 12 timmars pass på jobbet på helgerna, det vill säga att jag jobbar från kl 21 till 09 och det är ett väldigt långt pass, men det funkar, å det ger ju lite mer pengar =)

Johnny var ute med jobbet igår och hade kul. Och självklart så var jag orolig att han skulle gör något dumt, jag är ju så rädd att bli sårad, men jag har intalat mig själv att man sårar inte någon som väntar sitt blivande barn, har man inte mer moral än så, så är man inget värd i mina ögon, då är man som min pappa, å då har man inget i mitt liv att göra.

 

Men, Johnny kom in rullande på jobbet vid kl 06 =) haha full å glad å väldigt snygg, han e ju just det så jädrans snygg min sambo =), och han hade haft det super, å han var väldigt glad att se mig, vi får hoppas att det inte bara var för att han var full=).

Vi hade bestämt att han skulle komma hitt å sova för att vi skulle ha en mysig kväll, äta något mumsigt å bara vara, å det gjorde vi det blev pizza på en mysig pizzeria vid Saltsjö-Duvnäs. Stazione hete restaurangen, gå ditt å ha en trevlig kväll. =)

Ja sen så hände ju det som ofta händer när jag äter ute, när jag kom tillbaka till jobbet så spydde jag på en gång, jätte tråkig när man har lagt pengar å ätit god mat. Men upp kom allt. Så ja, illamåendet hänger kvar, verkar som det inte vill släppa.

 

Imorgon är det måndag och då ska jag träffa linnea och julia, vi ska köpa present till johanna som har fördelsdags middag på lördag. Ska bli så kul att träffa mina änglar igen. <3

Imorgon är det måndag och då ska jag träffa linnea och julia, vi ska köpa present till johanna som har fördelsdags middag på lördag. Ska bli så kul att träffa mina änglar igen. <3

Sen på kvällen tänkte jag ta mig till gymmet. Nu ska det bli av, jag ska tränna armar och ben =) så heja mig =)

Till mitt fina lilla liv i magen: jag längtar, jag vill se dig, jag vill, jag vill, jag vill. Puss min lilla/lille

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0