Livet

Oj nu var det ett tag sen igen, =(.  Jag kan skylla förra veckan på att jag var i stugan hela veckan å där har jag igen data. Men denna jobbar vecka som snart är slut får jag väl skylla på att jag har haft mycket att göra på nätterna. Å att jag har haft annat i mitt huvud, nämligen kärlek å bebis.

Vi har varit på ett till ultraljud å fick nu se å höra att våran lilla bebis växer som den ska och att jag var då i vecka 18+6=), så allt ser bra ut och den lilla är världens finaste. <3

den finaste av alla ...

Efter detta ultraljud så fick vi en liten present av mamma, blivande mormor, vi fick dessa små, små kläder <3

 

dom allra första små kläderna =)

efter ultraljudet så hade vi en mysig dag, vi va inne i Rålis å låg i solen några timmar, så skönt å så mysigt, inte alls likt oss att göra något sånt, vi brukar ju tyvärr ofta hålla oss hemma. Men inte denna sköna sommar dag.

ja å bästa <3

 

veckan i stugan var toppen, fint väder å massa att göra, johnny har tömt komposten, å det var inte lite att tömma utan en jävla massa, men han är ju hulken, så det klara han. =) jag hjälpte till lite =), sen så kom syster med familj ut på middag i fredags å även Johnnys bror Rickard. Det var jätte trevligt, vi grilla å år god mat, =)

Men jag kan skriva så här. Kan man inte allt när det gäller sin arbetsplats så ska man inte vara chef och kan man inte ta emot kritik så ska man inte vara chef. Men så känner inte min chef, för hon/han är tydligen den bästa chefen enligt sig själv, men det tycker ingen annan, så det är ju synd att hon inte märker det själv. För han/hon är en snäll och jätte trevlig person.

Men nu är denna jobbar veckan snart slut. Och jag ska bara njuta av att vara ledig, ska vara i stugan och längta efter lönen=).

 

Jaha det var det. =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0