Utkast: Aug. 29, 2011

Just när sommaren är på väg att ta slut jobbar jag mitt sista arbetspass i denna natt, vill ju ha sommar ni när jag är ledig, men kan sätta 100 kr på att nu kommer det att bli höst, regn å rusk, men det är okey, jag ska ju bara mysa med min mage =) å fixa hemma =)

 

Men vad har hänt sedan förra inlägget!!!???

Jo,

Jag har jobbat klart mina 12 nätter. Jag har haft en mysig dag med Adrian å mamma på skansen, då vi tittade på djuren å hade skoj, fast jag måste ju säga att skansen är så himla tråkig, helt enkelt bara tråkig, finns nästan inga djur, inget att titta på, ända gången då jag tycker att skansen duger är väl om man skulle gå på allsången  å ha picknick =) men Adrian hade jätte kul, å då hade jag kul =), sen så har Adrian fyllt 3 år också. Å mosters lilla älskling har blivit så stor, vill inte det, eller jo det vill jag, han är ju så mysig som liten kille, men vill inte att han skall bli en kaxig tonåring som hatar sin moster, nej, nej vill stanna tiden en stund, vill att det ska vara som det är nu ett tag till.   Det är sista månaden nu med bara Adrian som barn i våran släkt, men jag kan lova dig fina Adrian att jag alltid kommer att ta hand om dig, älska dig, å inte glömma bort dig, du tog ju mitt hjärta först <3

Vi har varit på kryssning, och det var jätte roligt, jag hade med mig Linnea Och Malin ”Darling” och Johnnys alla kompisar var med=) vi hade det super kul Johnny hade det lite för kul och drack lite för mycket lite för fort =) så han fick jag ta hand om i några timmar, men det gjorde inte så mycket =) han var så söt ändå =)  det var ett jätte bra live band som spelade, samma som när vi var på Öland. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0