En kärleks förklaring

Finns inget som du, finns igen som du, av mig å din pappa finns bara du.

När jag ska tänka på något bra, tänker jag på dig. när jag ska förklara något som är bra, förklara jag dig, du är det som är bra.

Jag har så svårt att tro att det någonsin skulle finnas något som är lika fint som du, om du får syskon kommer dom då att ligga i lä jämfört med dig?

Jag tror ärligttalat det, för igen kan vara så som du, lika perfekt, härligt knäppt, underbart glad, charmig som få, arg som bara den, dessa sidor är du en del av oss, din personlighet är underbar. Jag skulle likna den med en durasel kanin, men inte på batteri utan på droger. Den drogen skulle jag vilja ta del av ibland, den drogen, LIVIA drogen är den underbaraste jag har skådat.

Du kramas, du pussas, du jagar och du skrattar, du finns, du lever , du är oss
Din pappa och jag lever för dig, din pappa och jag gjorde dig, du är en del av oss, vi kommer alltid vara du.

Lycka är det man fylls av när man ser dig, men på samma sätt kan som man fylls med lycka kan jag flera gånger fyllas av skräck, ren och vidrig skräck, tänk om vi skulle mista dig, tänk om du skulle sluta leva, tänka om LIVIA för alltid skulle sova, tänk om jag skulle behöva se din pappa i sådan grym sorg, jag skulle gå av, gå i kras, sluta leva.

Denna skräck är vidrig när den kommer underbar när den lämnar mia tankar, du kommer aldrig kunna försvinna, så länge vi finns kvar är vi alla kvar. Vi är tre, 1, 2, 3 VI KOMMER ALDRIG BLI 1 ELLER 2, vi har ett band som är starkare än allt annat, som vi aldrig får glömma, vi måste kämpa varje dag, av dessa dagar som vi har kvar.

Skräck av att jag skulle dö , att jag aldrig skulle få se dig igen, att du inte skulle minas mig, att jag bara skulle var någon som du känner igen från ett foto, har minnen av mig från historier som andra berättat, att du aldrig skulle få minas en kram från mig, mina pussar mitt skratt, våra stunder, dom sånger jag sjunger för dig, kolonistugan jag vill dela våra somrar i, upptäcka skogen med lek, plocka pangkakor i träden, bussa och skratta, berätta om din gammelmorfar som var den bästa morfar man kunde ha, hur och vart han dog, att han skulle älska att få träffa dig. du skulle undra varför din morfar inte är lika bra, då skulle jag förklara att min morfar gjorde allt för mig, och att han förtjänade att var min morfar, din morfar förtjänar inte oss, men din mormor är så bra på att vara mormor att du inte behöver en morfar, din mormor är allt bra, hon är det bästa min morfar någonsin har gjort.

Jag kan inget annat än att hoppas och göra allt jag kan att inget ska hända mig, jag ska vara försiktig, vara med dig, leva för dig, stanna hos dig. om jag nu skulle försvinna så hoppas jag att du minns mig på något sätt, att din pappa gör dig påmind om mig varje dag, varje sekund, varje hjärtslag, för jag vill vara med dig, i din andetag.

Lycka som tar över alla ens sinnen flera gånger varje dag, av att bar titta på dig, lycka över att få se dig växa, snälla du, sluta aldrig att växa.

Älskade underbara dotter jag vill bara att du skall veta att jag älskar dig


Våran sång som jag sjunger för dig när du är ledsen, ska sova är hos mig <3

Lilla skatt, lilla skatt, lilla söta skatten vet du att, vet du att, du är det finaste jag någon haft.
Lilla skrutt, lilla skrutt, lilla söta skruttan, vet du att, vet du att, du är det bästa jag någonsin haft.
Lilla du, lilla du, lilla söta Livia, vet du att, vet du att, du är det bästa jag någonsin haft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0