2012 är nu här och jag får börja träna

Eftersom det blev kejsarsnitt så har jag inte fått träna på 3 månader, inga magövningar, igen spinning och det har varit skönt att skylla på det, men nu jäklar nytt år och nya mål, första målet är vårruset som är den 30 maj, 5km som jag ska klara av att springa runt 20 minuter på, jag ska vinna över min stora syster som också ska springa……..




Mål nr 2 är att gå ner i vikt och få en finare kropp, att gå ner runt 14 kilo på 20 veckor, på tre veckor har jag gått ner 4 kilo, och det känns bra, är på rätt väg =)
Mitt största mål är att få min dröm kropp tills vi gifter oss sommaren 2013=)




Så nu jäklar kör jag 3-4 spinning pass i veckan, och något annat grupptränings pass tex virp, testa det på sats, det är super roligt, och ger garanterat träningsvärk i armar, bröst och rygg. Testa och njut =)

http://www.sats.se/traning/grupptraning/vipr/





jag tränar även en del på gymmet, går på löpbandet och springer också, kör ett springar schema som går ut på att man ska klara av att springa en mil under en timme, just nu känns det omöjligt men det ska gå =)
så nu är träningen igång igen , ett år efter jag typ slutade träna =)


Så nu jäklar kör jag 3-4 spinning pass i veckan, och något annat grupptränings pass tex virp, testa det på sats, det är super roligt, och ger garanterat träningsvärk i armar, bröst och rygg. Testa och njut =)
http://www.sats.se/traning/grupptraning/vipr/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0