Jag sa JA, SJÄLVKLART sa jag JA

Nyårsafton firade vi ute på kolonin, det var jag å Johnny och Livia, samt Malin, Julia och Richard. Jag och Johnny handlade god mat, Hummer från söderhallarna, och god aioli, fläskfilé som vi grillade och bakad potatis, till efterätt hade Malin gjort jätte god panacota. Så det blev en mumsig middag, jag åt hummer för första gången i mitt liv, och det var helt okej, jag som inte tycker om skaldjur och fisk, tyckte faktiskt att hummer var godast av alla skaldjur jag har testat så det var lyckat, att grilla på nyårsafton var lite roligt, gör man ju inte varje år direkt =)





Efter middagen så satt vi å pratade och hade det trevligt, vi skrattade och pratade, Julia lekte, Livia var glad, framåt 12 slaget så somnande barnen, och vi tog fram skumpan och raketer och gick ut och började smälla av några raketer vi stod på verandan och så hände det….





Jag vände mig om och där stod min fina Johnny på knä med två ringar i handen och ställde frågan som jag bara har drömt om.

VILL DU GIFTA DIG MED MIG…

Och jag sa självklart JA, utan tvekan utan funderingar så sa jag JA. Nu har jag en sådan ring på mitt finger som jag velat ha sedan jag träffade Johnny, trotts mottgångar och uppförbakar så är Johnny ett så självklart JA.

2013 blir året som vi förhoppningsvis gifter oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0