Jul i vårt hus



Julen kom å julen gick, vi firade jul i två dagar, på jul afton var vi hemma hos Johnnys mamma och åt jul lunch med hanns mamma, bror, kusiner och moster  det var riktigt mysigt, Livia fick massa fina paket av alla, det fick vi också=), av snälla Richard fick vi en video kamera =) det är väl något alla nyblivna föräldrar vill ha, å det har vi nu =), lilla gumman fick massor av paket och då menar jag massor, enligt mig lite väl många för att bara vi tre månader, hon uppskattar ju inte så mycket just nu, hon blir ju glad av att bara vara =)….




På kvällen så åkte vi ut till kolonin, jag, Johnny, Richard och lilla Livia, min mamma kom ut och åt middag med oss, sen åkte hon hem, vi satt och spelade spel och hade det så jätte mysigt, och väldans trevligt =) dagen efter så firade vi jul hemma hos mamma, med min systers fina familj, Erik, Adrian å lilla Natheo, vi åt god mat och spelade spel, jag och Johnny tyckte att det var lite dålig stämning,  vilket är tråkigt med tanke på att det var våran första jul med lilla L, jag tycker att så fort Johnnys mamma och min mamma är i samma rum så försöker dom tävla om allt, den ena har haft det jobbigt, den andra har haft det ännu värre, osv… men men, julen var bra och vi fick en massa fina paket=) av min fina sambo fick jag parfym från Victoria secret =) och en korg med allt som man behöver men tycker är sååå tråkigt att köpa själv, tex rakhyvel, tofsar, tops…



mormor å livia och lilla natheo, moster lilla hjärta


det var en god jul, det var en rolig jul, det var en grön jul




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0