Sommartid

 

 

Det blir ljusare nu på kvällarna, det ÄLSKAR jag, det blir längre dagar och kortare nätter, det ÄLSKAR jag.

Livia är stor tjej nu, nästan 6 månader, fina lilla du.

Jobbig månad har det har varit, gumman har varit konstant förkyld, rinnig näsa, hosta som aldrig slutar, feber som varit hög, och vikt ned gång 300 g ner på 1 vecka. Och innan det bara 130g på en månad. Så det har varit så jobbigt, vill bara att hon ska få må bra, bättre än bra, BÄST.

Jag vet ju att förkylning är jätte vanligt hos såna här små, men det som gör mig orolig är vikten, varför går hon upp så dåligt, och varför går hon ner. Hoppas av hela mitt hjärta att Livia snart får må bra och gå upp en massa i vikt.

 

Min fina darling, Livias gudmor och nu gått klart skolan, hon har pluggat, jobbat och ensamstående till en liten på 3 år och ändå så klarade hon av att plugga, fick MVG i allt, jag är mer än stolt över dig min underbara vän…

Jag älskar min sambo, min fina Johnny, mitt allt, älskar ditt skratt, ditt hår, din kropp JA allt, vi är inget ifrån varandra, vi är allt tillsammans. Kan knappt vänta på att få bli di fru….

Om någon läst detta, så kommentera detta inlägg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0