orolig

Orolig över framtiden, gör jag rätt val? Ska jag vara kvar här, ska jag göra detta, eller det andra, ska jag våga hoppas å lycka ska jag glöms det som varit!!!

Klara vi av att ha två, klarar jag över att ha två??? Tänkom det blir katastrof, jag älskar våra barn över allt annat men jag älskar ju oss oxå, vill inte vi ska falla i sär, vill att vi ska vara just vi 4 som vi kommer att vara i höst, vill inte att vi ska bo här å där med två små pendlandes mellan oss!

Det är roligt att plugga, roligt att lära sig något, men jag gör det på mitt sätt med mina mål, högsta betyg är inget som jag alltid strävar efter, bara att känna mig nöjd med mig själv så om det nu är ett g eller mvh gör mig inget, bara jag e nöjd!!!

Körkort nästa, på allvar denna gång!!! Teorin alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0